V 37

Du är på dag 253 av 280. (90,4%).
Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 0 fulla dagar (v36+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 15 apr 2009
Du har 27 dagar kvar till beräknad förlossning.

Besöket hos BM gick bra som tur var, blodtrycket hade gått ner lite nu iaf o låg på 146/80 nu. Fortfarande inte bra men mera acceptabelt iaf. Magen hade vuxit 1 cm sen sist för 2 veckor sen o låg nu på 34 cm =) det lilla hjärtat pickade på i 148 slag/min o lät väldigt tydligt idag! Bebis låg fixerad men huvudet rörligt än så länge, får se nu nästa gång om h*ns huvud glidit ner mera o är helt fixerad =) Nästa besök blir den 1 april.

Annars har de varit en underbar vårdag iag, till o med Hunden Ella har carit på bra humör hela dagen! Strålande sol o varmt..man blir så glad! Skulle ner till E´s mamma men ja orkade inte alls, så blev en dag hemma för mej.
Inte gjort många knop, men en sväng på ballis har ja suttit, ätit annanas o mått gott bara! Sovit har ja med gjort..hehe!
Imorrn ska jag nog ta mej en sväng till svärmor o sen blir de föräldragrupp på eftermiddan kl 14.30
blir sista gången nu, nästa gång vi alla ska ses är när bebisarna har kommit =)
Nu ska jag dricka en kopp the o sen sova!

Ingen bild idag heller...fan va dålig ja e på de! Måste jag bli bättre på!!!

Pössss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback