V 36 o föräldragrupp

Du är på dag 246 av 280. (87,9%).
Du är i vecka 36.
Du har gått 35 fulla veckor och 0 fulla dagar (v35+0).
Du är i 9:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 15 apr 2009
Du har 34 dagar kvar till beräknad förlossning.

Idag var de näst sista föräldragruppen, fick besöka förlossning o BB idag =) mkt intressant faktiskt. Snart så ligger man där själv, svårt att fatta de! Jag tror inte riktigt att jag har fattat de riktigt, att jag ska bli mamma! De e fan stort alltså!

Hahaha, måste ju bara berätta att jag krigade igår med grannen! Oj va elak ja va, den dumma fula ryss/polack-fittan ( vet inte om hon e polack eller ryss) kom o knackade på min dörr kl 22.30 o gnagde o surra på om nått jag inte alls fattade! Inte Emil eller Lg fattade nått heller! Men upprörd var hon...tillslut visade de sej att hon klagade på att vi hade tvätt i torkrummet en halvtimme efter tiden var slut! Ojjj va upprörd hon var över detta, skrek o hade sej o vi fattade inget alls! Ingen skulle ju ha tvättstugan efter oss o ingen hade bokat morgonen efter så jag förstod inte riktigt problemet! Hon höll upp sin jävla medetida gamla siemenstele utan färgdisplay med en handen (ja de krävdes ett rejält grepp för att hålla upp dena stora telefon) o visade mej att kl var 22.28 på kvällen, förbannad som ja blev  av hennes skrikande o gormande på ett språk ja inte fatta smällde ja telefonfan ur händerna på henne o skrek, kanske lite onödigt, men hallå - startar man bråk med en gravid trött kvinna får man ju skylla sej själv o ta alla konsekvenser oxå!
Sen försöker den arma fan få MEJ att plocka upp den...haha! Fetglöm drömmen, har ju inga problem me ryggen än så tänkte fan inte riskera de för att plocka upp den där telefonen med tvåhandsgrepp!
Sen kommer hennes fula jävla äckliga ungar ner - vansinnig vi blev! Dom arma bleka jävlarna ställer sej o filmar oss när vi står i torkrummet....Ååååå hade ja fått tag i nån av dom skulle jag fan dängt in dom i väggen! Hatar fula barn! O lovar er, dom här kom direkt från en skräckfilm! Sen pös hon bara...haha! Hon blev nog lite skrajj tro ja! Hon sa iaf nått om att jag var ingen bra kvinna osv...men vem fan bryr sej om hennes åsikt!

Så de blev en livad kväll på långgatan igår...måste erkänna att de va lite skojj oxå, länge sen ja fick käftslåss me nån, speciellt eftersom hon inget fatta så blev de ännu roligare! Hahahahaha!

Nu bjuder ja på en magbild o sen ska ja umgås me syster som e här =)





Ni kan kalla mej Bollen!






Kommentarer
Postat av: jessi

hahaha herrejävlar vilket drama det varit på långgatan då! men det är rätt,en gravid kvinna har alltid rätt och ingen ska våga sig på en sådan inte..bara att stå på sig=) men det där med filmningen var ju jävligt intressant, varför lixom!

Jadu bollen jag saknar dig, hoppas att du mår bra.

pusss

2009-03-13 @ 11:02:50
Postat av: annika

ojojoj vilken boll du fått!!!hur stor som helst ju!inte länge kvar nu...=) kramar

2009-03-16 @ 12:31:12
URL: http://darrrlingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback