Tupperwere =)

Nu ikväll har jag varit hos Liza på tupperdemo, alltid lika skojj! Fick mej nå bra köp oxå..alltid välkommet! Kul o träffa lite folk o surre lite =)
O inte kan ja sova heller, fan oxå! Kommer vara trött som as imorrn då jag ska upp =( tänkte ju hinna med en dusch innan BMbesöket imorrn så får ju kliva upp vid halv 8 kanske för att honna med mej, går ju som lite sakta för mej att göra saker nu för tiden.
Duscha o smörja kroppen tar ju en evighet, kan ju även bero på att de finns sååååå mkt mer av mej att smörja in men..hahahaha! Ska bli intressant o kolla vad mitt blodtryck ligger på nu, svullnaden är iaf inget bättre alls, svullen nu även i ansikte o händer =(
Ska se vad BM säger om de.

Sååå vad händer annars då...Fått en hel del glada nyheter av vänner som gör mej sååååååå GLAD!!! Alltid kul med positiva nyheter av människor man älskar o håller av! De gör mej glad!!
Har haft besök hela helgen av Emils kompis LG som sovit här från fre-sön. Alltid kul me folk, men kan bli lite drygt med. Bara de att jag e van att sova naken, o måsta kuta på toa flera ggr/natt o måsta klä sej varje gång e lite jobbigt. Sen att denna person äter för 3 e lite jobbigt ekonomiskt för mej o E. Vi har de nog illa ställt ändå som läget e nu..e lite jobbigt.
Men men..de får väll gå.

Fick ju den där lägenheten vi va o titta på oxå...underbart! Ska ringa hyresvärden imorrn o höra läget o så tänkte ja. Måste ju säga upp denna o be om att slippa sista uppsägningshyran =( men ska nog inte vara större problem egentligen med tanke på hur läget är just nu.

Fick ju LOVAT nytt badrum här som ni kanske läst i tidigare inlägg...tro ni jag fått de ?? Nepp, icke! Blev dyrt o heligt lovad nytt badrum innan april eftersom vår bebis anländer då...så de skulle dom fixa med tnke på läget.
Vi har över 40 hål i badrumsväggarna, inte bra! Slår vad om att de är fuktskador i betongen så de måste säkert stå en fläkt därinne innan dom kan göra nått. Att ha massa folk som jobbar med vårt badrum då jag nyss blivit mamma - NEJ! ja vägrar! Att måsta kuta i tvättstugan o gå på toa där...NEJ TACK! Att måsta kliva upp vid 7 då dom kommer o ska borra o jävlas i badrummet...NEJ! Att ha massa jobbare här o vara nybliven mamma...livat hela dagarna o inte kunna gå på toa/duscha/vila...NEJ!
Så nu får detta fastightsbolag stå för de dom lovat o ge mej 2 mån uppsägning istället för 3!

Ne nus ka jag hasa mej i sängen...får uppa imorrn då jag varit till barnmorskan.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback