Torsdag =)

Idag sov ja länge, o de var helt underbart!Kunde inte somna inatt då jag gick o la mej då jag fick en hemsk rethosta, så jag somnade väldigt sent. Var uppe första gången imorse vi 6 o drack vatten o kissa o så höll ja på hela förmiddan typ..hehe.


När ja väl klev upp så hoppade...eller ja jag ska väll vara ärlig, HASADE jag mej in i duschen =) sen klädde jag mej o for o hämta syster för att åka ner o köpa mej en amningsbh o hittade en *glad* Även ett amningslinne som verkade himla skönt o bekvämt. Perfekt när man ska sova eller kanske vill "lufta" sej lite..haha!

Sen blev de även 3 långa linnen/topp o ett par svarta wct mjukisar som blir perfekt nu o efter förlossningen =)

Köpte kläder till min älskling idag med, 2 helt vanliga t-shirts, en svart o en vit basic bara. Men sen hitade jag även 2 huvtröjjor till min älskling som han blev skitsnygg i...men han e ju alltid snygg i mina ögon ;)






Visst blev han fin i dom??MEN HAN E BARA MIN :)




2 av som 3 linnena jag köpte för 49:- st =) ett ljusare grönt köpte ja oxå men de har ja på mej =)




amningslinne o amningsbh =)mjuka o sköna!!


Sen fick jag väldens gulligast överasskning av min Älskling idag =) 10 Röda Rosor och chokladm Man blir så lyckig för sådana saker!! Hur sött är de inte!?!?!




Nu ska jag mumsa hjärtan o fixa lite här hemma =)

Puss

Kommentarer
Postat av: Tatiana!

guuud va snäll han är Emil! Du fattar inte vilken tur du har ssom har han:) Fina linnen med du köpte dig. Kraaaaam!

2009-03-26 @ 21:40:06
Postat av: jessi

naaaaw vad gulligt av honom! fint gumman,du förtjänar ALLT det bästa! fräscha kläder du köpte med.

Pusssspussss älsklingsvännen.

2009-03-27 @ 12:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback