Skön dag =)

idag har varit en soft skön dag, som ja vill ha dom =)  jag syster o barnen har varit ute o åkt bil o varit på promenad oxå =) hälsade på pappa o maria o blev bjudna på mat, fisk...var sååå gott! E kom upp o käkade med oss oxå =)
Jag, E o sys var även o kollade en lägenhet idag, skrev upp mej som mkt intresserad av den o ska väll få besked i veckan! Hoppas vi får sen...VILL VILL VILL ha den!! Kommer bli så snygg, just nu står den o väntar på en totalrenovering, o gissa om den kommer bli snygg då den e klar! JAG SKA HA DEN! Stor, fin o de bästa - Det är nedevåningen på ett HUS! De ni...100 kvm, öppen, ljus, nytt kök, nytt badrum, nya tapeter ÖVERALLT, trätak/golv där oxå taket ska glaseras/målas om, stor gräsmatta =) kan de bli bättre!!

Blir ju jobbigt med en flytt igen om vi får den, men e ju helt klart värt de alltså!! Så nu e de bara att vänta!

Annars e de lugnt, har ju återigen en fungerande bil nu..skööönt! E o han kompis fixade den åt mej, så underbara killar man har runt sej alltså! O nu e de VÄRME i den oxå..så de känns lyx! Så nu kan ja åka dit ja vill, när ja vill! Slipper även GÅ till barnmorskan o föräldragruppen denna vecka...underbart! Hoppas verkligen få ett bättre resultat på blodtrycket på onsdag! Men som tur är e ju bebisen klar o redo för ett liv utanför min mage ifall de skulle bli så drastiskt att dom ev måste sätta igång förlossningen om jag nu skulle åka på en havandeskapsförgiftning. O de känns väldigt skönt att H*n skulle kunna födas nu utan komplikationer, möjligtvis att h*n ev måste ligga lite i kuvös men mer e de nog inte =) Känner av svullnaden i mina ben o fötter dygnet runt, så jobbigt! Ovansidan fötterna har domnat av o jag har tyvärr inegn känsel där, benen är tunga som bly o de gär lite ont att gå =( men de e bara att kämpa på, eller hur? Har även fått huvudvärk nu ikväll så undra om ja måste ta mej lite alvedon o se om den går över.

Ska kasta mej i soffan nu gott folk..men kanske uppar imorrn! Pöss Pöss

(Zandra : jag ringer dej imorrn - söndag, har haft fullt upp o inte varit hemma när du ringt så har tyvärr inte haft tid att prata =( Kramar!! )

Kommentarer
Postat av: Tatiana!

Hoho!!!! :)

2009-03-08 @ 11:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback