Shoppat med Mormor =)

Idag har varit en bra dag =) fixade ett lån med hjälp av mamma min så jag kan få bort alla mina krediter, så nu efter detta inlägg ska jag gå in o betala av mina krediter!!! Hur underbart e de inte..allt känns så mkt lättare nu!
Efter besöket på banken for jag Mamma o Emil på stan för nu skulle Mormor shoppa lite till sitt 3:dje barnbarn =) O visst blev de shopping! Hittade jättemkt fina kläder till vår lilla skatt - här kommer bilder!



Tunnare heldress =)



3 snygga bodys



2 bodys till o en t-shirt!



Var bara tvungen - Pyjamas/mysdress



3 pyjamaser



4 par byxor



4 strumpor



Strumpbyxor o 2 par underbyxor



2 mössor =) Den vita följer med på förlossningen.

Mamma tyckte de var superkul o köpa lite till oss då vi inte har så mkt =) O e ju som bra att ha lite kläder hemma då man nog inte vill ner på stan de första man gör då man kommer hem från BB.


Nu ska jag ringa min jessi o surra med henne! Pratade med förlossningen då hon ringde. Har ju fått så konstig känsla i magen =( de hugger/sticker under höger bröst sen tappar jag känseln i övre delen på magen. Så ska på mödravården imorrn o träffa läkare o BM så får vi se vad de kan vara.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback