Ny dag.

Idag är en ny dag, vaknade tidigt idag, men inte så konstigt med tanke på att jag somnade på soffan vid halv 10 igårkväll =)
Käkade mina fiberhavregryn till frukost o upptäcker till min stora fasa att kaffet e slut!! DÅLIG start på dagen med andra ord, sen blev de ett litet slag till men de håller ja hemligt!
Undra vad denna dag ska erbjuda då, har ju inget speciellt planerat alls idag, tråkigt!

Igår var iaf Emma hit en sväng, jättekul me besök!! Satt o drack lite kaffe o surra, åt en bulle (läs 2 st)!
Var skönt me lite sällskap =) Sen lagade jag middag tills E kom hem, fick bli köttbullar me makaroner o majskolv. Husmanskost e gott! Men skulle vilja göra lite mera speciell mat ibland, men e svårt me den ekonomi man lever efter =(

Har fått klåda mellan fingrarna, vet inte vad de e! De kliar då som fasen o e rött mellan varje finger, undra om de kan vara nån eksem eller svamp eller nått kanske. Måste gå på apoteket tro ja eller så väntar ja o ser om de går över av sej själv. Kanske kan fixa en hemmakur av nå slag =)

Nu kom E hem med Kaffe...kaffe kaffe kaffe...nu ska jag brygga Kaffe!!!




Vill ge min vän Tatiana en STOR KRAM!!! Jag älskar dej min vän! Jag kanske inte syns eller hörs men jag finns här! Är så svårt att ta mej till dej, att gå till dej =( är så långt o jag är utan bil. Mina fötter o ben pallar inte så långa promenader nu tyvärr, är knappt jag tar mej på stan =(
MEN jag finns här!!! Puss



Kommentarer
Postat av: jessi

ååååhhhhh jag saknar dig!! shiiiiiittttttt snart är det dax för dig, jag är nervös aaooooiiiooooaioioiooooaaaa.=)

2009-03-03 @ 15:17:32
Postat av: Emma

Tjaa.. de va roligt att få prata lite me dig igår.. Hur gick de för E idag förresten? Bra hoppas ja.. Idag va ja i backen och åkte bräda.. såå jäkla skoj fortfarande. Kommer du ihåg när vi var där jämt och åkte.. och vi sjöng på en låt i liften hela tiden.. tänkte på de idag, vilken låt de va?? men kom inte på de.. hehe.. Ha de!

2009-03-03 @ 16:52:29
Postat av: annika

tjo!jo ja tror oxå d e laktos...men d e ju inte så farligt om d bara e d!hur e d själv??så längesen vi hördes!hoppas magen växer å du mår bra!kramen

2009-03-03 @ 19:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback