Måndag

Hallååååååå


Idag e de måndag igen, o vad ska man hitta på?!?!??! Måndag, ny vecka..de enda de innebär för mej är en vecka närmare min skatt som ligger i magen o pillar mej i ljumsken! HUR kan man längta såhär mkt efter någon man aldrig träffat!

Min ekonomi e kass, fler än jag som har de så?? Den håller inte...den suger! MEN imorrn har jag tid på banken, ska fixa lite. Som tur är ska min mamma hjälpa mej på banken imorrn så jag blir fri mina hemska krediter som jag varit dum att samla på mej! Hur dum får man bli egentligen??? Har just nu Krediter hos 4 olika bolag till ett värde av 26000 kr =( det suger! Men i stundens hetta tyckte ju jag att de var kanon! Imorrn ska jag iaf fixa ett lån som gör mej fri från dessa kreditbolag o istället samla detta hos Nordea i ett lån. Kommer sänka mina månadsräkningarmed ca 1300/månaden! O de är fan mkt pengar för oss som lever på ca 2000/mån på 2 pers just nu! Ja ni härde rätt, jag o E lever för ca 2000kr/mån! O då e de mat, hygien, snus som de innefattar! Tycker vi gör de jävligt bra! Men nu har de gått till den gränsen att vi pallar inte ha de såhär mera nu, vi kan inte ens unna oss en pizza var i månaden =( vi kan aldrig göra nått! O de gör oss på dåligt humör, de enda nöjje vi kan unna oss är att kanske är nån godisbit eller lite glass vid nått mysigt tillfälle...men inte mer!

Ne så nu ska ekonomin fixas...känns så sköööönt!

Imorrn ska jag även lämna in uppsägningen till solatum, o sen fixa med hyresgästföreningen om att slippa sista uppsägningsmånaden då vi fortfarande inte fått nytt badrum som vi blev lovade innan april månad! Vi är konstant täppta i näsan, vi får huvudvärk ofta o kan absolut inte vistas i badrummet en längre tid utan att bli snoriga! Jag gissa på fukt/mögelskador eftersom vi har över 40...----40 hål i badrumsväggarna! De e fan inte lite! O de är en del stora hål oxå!!







De är ju absolut inte frächt!!!

LÄNGTAR tills vi får flytta in i den nya lägenheten!! 100 kvm nyrenoverat, nytapetserat, nymålat!!!

Bjuder på magbild oxå =)




Mamma´s "lilla" kula ;)



Ska se om ja kan fixa in en film som ja spelat in oxå =) kanske inte ser så bra att de är full rulle i magen men lite kan man iaf se =)

Uppar! Pösss

Kommentarer
Postat av: jessi

skönt att ni får flytta och se till att få bort den där sista hyran! puss på "lilla" magge;)

2009-03-24 @ 11:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback