Mage v 37




Vet inte om ni kan se när den rör sej, men jag gör de iaf =)

Kommentarer
Postat av: annika

men ojj vilka fötter du fått...stackare!!!hoppas lill*n kommer snart så vätskan försvinner!inte länge kvar =))

2009-03-23 @ 19:41:37
URL: http://darrrlingen.blogg.se/
Postat av: jessi

Åååhh vad mysigt gumman, jag ser absolut att den rör sig och far omkring=) snart är det dax wiiiiiijjjoooooooooo!jävlar vilka fötter:/ stackars..men det kommer att försvinna snart som tur är! tänker på dig.puss pusspuss

2009-03-24 @ 11:21:46
Postat av: Jeanette

Heeej! :) Guud alltså...nu kan det inte vara länge kvar ? (är ju itne så kunnig inom det där området, men jag ser ju att magen är stor) ;) jag hade inte så mycket tid nu när jag var hemma, men jag kommer hem till påsk igen, så jag kan höra av mig nånting då, så får vi se om du har orken osv:) saknar att snacka massa skit med dig !;o) kraaam

2009-03-24 @ 13:26:23
Postat av: Nettan

Nämen GUUUUD va häftigt!!

Jag har aldrig sett nåt liknande (o har ingen egen erfaranhet)

Fascinernade!

TACK för att du delar med dig av pyret och krumbukterna h*n gör i magen..



Take care!

2009-03-24 @ 22:27:09
URL: http://nettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback