BM besök






Idag försova jag mej till barnmorskan, vaknade 09.40 o skulle vara där kl 10! Fick snabbt ringa o be om ursäkt o få en ny tid, fick idag kl 15.30 istället.
Hade gått upp 4 kg på 2 veckor vilket var lite oroväckande...hade även högt tryck igen nu =( BM sa att jag såg väldigt svullen ut i ansiktet o fötter o ben ska vi inte tala om, så jag år inte så bra med andra ord. MEN bebis mår bra iaf, låg nu med huvud nedåt =) hjärtljuden låg på 153s/min osf-måttet låg nu på 33 cm!

Ska gå på extrakoll nu hos bm för att hålla koll på vikt/blt och urin, ligger på gränsen till havandeskapsförgiftning =( Nästa gång ska hon då även kolla extra nog att bebis ligger bra OM dom skulle behöva sätta igång mej tidigare pga av mitt höga tryck. Har även fått klåda på händer, fötter o ben så blir de värre med den ska BM ev ta test för att kolla så inte min lever är överbelastad, nu verakr de bara bli massa problem känns de som..gillar inte motgångar! Men eftersom jag mått så oförskämt bra under hela graviditeten så ska de väll hända nått nu på slutet!! Går ju in i V 35 imorrn =)

Imorrn e de dax för föräldragrupp igen, får se hur många som kommer då de bara var 4 par förra gången, vet inte vart alla tog vägen. Men men...
Idag blev de fiskbullar och potatis till middag - supergott!! Nu sitter jag här i soffan o e så grymt trött! Blir nog en tidig kväll ikväll skulle ja tro! Orkar inte skriva mer nu...ont i huvet! Ska ta mej en alvedn o lägga mej i soffan o slumra nu!!
Pösss


Kommentarer
Postat av: jessi

gummso..jag hoppas att det blir bra, det ska du se att det blir.jag förstår att det är jättejobbigt med massa motgångar nu-du är så duktig och snart kommer lillisen! så kort tid kvar nu,vila så mycket du kan.PUSSSS.

2009-03-05 @ 10:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback