Såå .....

Jag e så trött slut o arg o ledsen! Startade dagen sent idag, men var så trött. E´s mamma ringde o då hör vi i bakgrunden att HON...Madde, emils bästa kompis tjej (numera x) var där!!! What!!! Kände att jag bara sjönk på nå vis, mitt glada humör försvann på nån minut o jag kände mej som en påse hundbajs! Har ju nämnt henne i bloggen förr, så ni vet ju att hon inte verakr frisk i huvet! Iaf..hon ville att E skulle komma ner så hon fick träffa o prata me han...jag följde med ner vilket jag kände att de var en stor miss av mej. Hon tar med E in i ett annat rum o pratar med han, får inte riktigt veta vad som blev sagt vilket gör mej suur o ledsen! Men hon sa iaf till E att hon aldrig någonsin skulle be mej om ursäkt för hennes beteende osv! Jag tål henne verkligen inte, hon får mej att känna mej illa till mods o bli ledsen. Att jag inte är värd nått o att de är jag som gjort fel på nått sätt! När hon o Kalle skulle gå ropade hon till sej E igen o frågade om dom skulle träffas ikväll...HALLÅ!!! Vet inte hur mkt mer jag ska orka ha denna människa inpå! Har ju även glömt att berätta att HON var på väg UPP TILL MIN LGH I VECKAN MED!! E sprang ner o stoppade henne i porten..var ju tur att vi såg henne när hon närmade sej! HON skulle alltså komma HIT...TILL MIN LGH för att träffa MIN pojkvän!

Hon tar krafterna ur mej totalt, honfår mej att må dåligt! Jag känner mej så grymt illa till mods när de gäller henne. känslan när hon är i närheten kan ja inte beskriva men den är grymt obehaglig! Jag känner mej hotad på nått sätt.
Vet inte hur länge jag ska orka med detta, att ha henne i mitt i E´s förhållande...i vårt förhållande är vi 4 personer känns de som - Jag, Emil, vårt gemensamma barn OCH Madde! Vad E än säger åt henne, hur mkt han än dissar henne ger hon sej inte! Hon har ju även sagt till E att JAG har stulit honom från henne!
Är så arg så jag skakar, mår dåligt när ja tänker på detta!

Vad ska man göra..hur ska vi någonsin bli av med henne! Hon kommer att bli värre, de känner jag på mej, har en känsla som lyser med Rött o avger texten VARNING då jag tänker på henne.

När vår bebis kommer , då kommer hon att ta till alla medel för att få isär mej o E! Hon kommer att knäcka mej snart..o när bebis kommer så tror jag inte att jag kommer att palla med henne o de vet hon tro ja. Hon inväntar rätt tillfälle, vilket jag tror hon vet när de tillfället är!

Jag är helt matt nu, tårarna rinner, jag e varm, jag har gråten i halsen, o lite svårt att andas o jag mår allmänt dåligt nu.Och allt detta pga av henne! HUR länge ska jag orka, HUR länge??? Vill lita på E, o jag känner att jag kan lita på honom, men man blir kluven när sånt här händer..man vet inte vad man ska tro o tänka eller tycka. Allt är ett enda stort tumult o jag hatar såna situationer!
Tror inte att E skulle svika mej eller göra mej ledsen, men de är henne jainte litar på..vilket gör situationen fruktansvärd...HON kommer inte att ge sej förrän hon fått som hon vill, o de är att jag o Emil ska göra slut och att han ska vara med henne istället. Vet inte om de är jag som e fjantig och beteer mej som en 15-åring när de gäller detta men jag vet inte hur jag ska ska betee mej!!! Ska jag bara skita i allt detta o leva på som vanligt?
Fortsätter hon såhär kommer hon att knäcka mej, vilket är exakt de hon vill...och är svårt att erkänna de men hon kommer att lyckas! Fortsätter hon såhär som hon gör så lyckas hon med sitt verk..är inget jag vill, men har inte den styrkan känns de som krävs för att bara acceptera att hon alltid kommer att finnas i mitt o E´s liv sålänge vi har med varandra att göra...o vårt barn har sammansvetsat oss för resten av våra liv!

Nu ska jag kasta mej ner i soffan o gråta en stund fram tills att jag somnar..är helt utmattad nu!


Kommentarer
Postat av: jessi

gumman..jag blir ledsen för att du blir ledsen och känner så:(

dessa jävla tragiska fittor finns överallt, dom gör allt för att förstöra, dom går fram som en maskin och hugger ner allt som står i vägen-allt för att komma till målet!

Detta borde E fixxa, det är han som ska säga till henna att:HEY BACKA HÄRIFRÅN!vi ska ha barn och du stressar henne.

Om du mår dåligt över detta så är det ett problem oavsett vad andra tycker,det är det du känner som räknas.

jag ringer..puss!

2009-02-28 @ 10:13:48
Postat av: jessi

gumman..jag blir ledsen för att du blir ledsen och känner så:(

dessa jävla tragiska fittor finns överallt, dom gör allt för att förstöra, dom går fram som en maskin och hugger ner allt som står i vägen-allt för att komma till målet!

Detta borde E fixxa, det är han som ska säga till henna att:HEY BACKA HÄRIFRÅN!vi ska ha barn och du stressar henne.

Om du mår dåligt över detta så är det ett problem oavsett vad andra tycker,det är det du känner som räknas.

jag ringer..puss!

2009-02-28 @ 10:14:30
Postat av: Nettan

Usch, vilken j-vligt jobbig situation!

Lider med dig och det du känner...



Hoppas i alla fall att det känns bättre idag..., och att den där tjejen, en gång för alla, fattar att NU räcker det!!!!

2009-03-01 @ 20:24:48
URL: http://nettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback