Muskelpass för en gravid...

Japp, jag har puttat en Volvo 740 fram o tillbaka - från en p-plats till en annan =) fan va de kändes på..jag o E puttade som galna, inte så lätt med tanke på att bilen stått i snart 3 mån o snöat över o frusit fast..men tillslut fick vi allt ge upp o ringa efter förstärkning =) Sååå nu e den på plats. Har ju en Volvo 745 på g nu istället...lovely!

Idag var vi på föräldragruppen igen, var bara jag o E och 4 par till denna gång, vet inte alls vart alla andra tog vägen, men men, dom som missar en intressant kurs, inte jag..haha! Tycker de e intressant ja =) men iofs e ju mitt första barn med..var ju 3 st på första träffen som var lite äldre o redan hade barn, så dom har ju redan gått igen detta, men för oss som väntar första e de ju jätteintressant o får saker o ting förklarat =)

Var ner på stan idag en sväng med o köpte en sååå söt musikmobil till bebissängen på REA, spelar en söt melodi och gör en stjärnhimmel i taket o på väggen - 199:-
Sen åt jag o E varsitt skrovmål med..jag ett 90´s o E ett 150´s! Vekligen SUPERGOTT!!! sen gick vi till E´s mamma o tog en kaffe där o sen hem. Kallt som fan e de oxå...-20! Varför varför varför måste de vara såkallt, vill ha vår...värmande vårsol Nuuuu! Beställer de tills imorrn Tack!

Var ju till BM i onsdags med, allt var bra. Blodtrycket mätte till 146/67 denna gång. Järnvärdet hade ökat UTAN några fjantjärnisar från 122 till 127=) BM sa att god kost o bra motion ger bra järnvärde..så jag äter väldigt bra mat! MKT grönt till varje mål o enbart husmanskost...de e grejjer de! Magen mätte nu 31 cm vilket var helt perfekt..ligger på normal kurvan nu =) Men frågade lite om dehär med sfmåttet, o bara för att man har stort/litet sf betyder de inte att man får stort/litet barn. Många dumma jävlar tror ju som så att har man litet sf så får man en liten bebis o tvärtom..men så e ju inte fallet. Men tippar på att ja kommer få en 3.3-4.2 kg bebis...ju större desto mysigare att gosa med tycker jag! Hahaha, e ju sååå söta när dom e knubbiga o e lite att ta i juh!

Nu ska jag dricka The!! Hej Då!

Kommentarer
Postat av: Tatiana!

Ledsen att behöva säga det...Men det blev inte mycket till vår i dag heller :(

2009-02-20 @ 09:52:11
Postat av: jessi

Här är det vår, kom hit!jag hoppas på en liten tjockis,så himmla söta då ju=)

SAKNAR DIG!

2009-02-21 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback