Mitt inatten!

Huuuuu va kl e mkt nu, o jag kan inte sova =( lill*n sparkar så hårt på mina revben på höger sida så de gör såå ont!! En riktig nattbebis detta vill ja lova, men gör mej inte så mkt då jag e nattmänniska!

På lördag ska jag ev till svall, men får se då syster blivit sjuk nu då =( feber o förkylningar o magsjukor som går nu..huuu! Om inte kan man ju alltid åka en annan dag istället =)

Idag går jag in i v 34..denna vecka har verkligen gått sjukt fort!! har inte hunnit med den riktigt, men e glad sålänge tiden rör sej o inte står stilla! Snaaaart får ja träffa min o E´s lilla undervärk!! Som ja längtar, går inte att beskriva!! O jag har inte hunnit med än att bli nervös eller nått, men hinner nog komma de med! Är ju BF den 15 april , men man räknar ju plus-minus 2 veckor...så allt från den 1 april till den 30 alltså =) April tror ja kommer gå fort, jag o E fyller år då¨, jag den 6 april o E den 25 april, syster samma som jag o pappa den 30 april. Sen kommer en mkt spänannde sak att ske i april med men de håller jag hemligt!! Jag håller tummar o tår!

Du är på dag 232 av 280. (82,9%).
Du är i vecka 34.
Du har gått 33 fulla veckor och 0 fulla dagar (v33+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 15 apr 2009
Du har 48 dagar kvar till beräknad förlossning.

Vecka 34 - 26 feb - 4 mar 2009
Kroppen: Under slutet av graviditeten är det vanligt att värkarna ändrar sig en aning. ibland kan det kännas som om lungorna trycks uppåt och man får svårt att andas för en stund. Ibland kan förvärkarna komma tätt och upplevas som riktiga värkar, ett sätt att särskilja dem är att ta ett varmt bad, det får förvärkar att avta medan riktiga värkar fortsätter.

Barnet: Barnet är väl medveten om förvärkarna, men det tycks inte vara obehagligt på något sätt. Huden har antagit en mer rosa ton genom inlagring av underhudsfett, vid denna tidpunkt kan barnet utan vidare överleva utanför livmodern. Nu reagerar barnet olika på mammas, pappas samt främmande personers röster.

Ska även vara duktig o lägga in en bild på magen tänkte ja =)







Jaaaa jag vet att jag har skitläckra trosor på mej, behöver inte kommenteras!! Hahahahahaha!
Hahahaha, kan man se mer rolig ut!! Bristningar har ja fått som bara den, midjan försvann nånstans påvägen, vikten ska vi inte tala om och lite valkar på ryggen e väll sexigt like Hell!!jaa, helt ärligt tycker jag att jag ser grotesk ut!!!

Kan inte vara mer missnöjd över min kropp just nu, så en stor stjärna till mej som överhuvudtaget lägger ut dessa skräckbilder i bloggen!! MEN ska komma i form så fort detta e klart...tillbaka till den kropp jag hade, visst att de inte kommer bli samma, min kropp har ju förändras för tid o evighet! Men jag ska iaf käma mej ner i vikt så jag törs visa mej i bikini sommaren 2010!!!


Nu ska jag o min mage krypa ner i sängen o försöka få lite sömn..Dröm heta drömmar om mej efter dessa bilder om ni vill,,,*asg*

Kommentarer
Postat av: jessi

härligt att se vilken äkta vacker gravid kvinna du är,jag tycker att magen har vuxit sedan sista bilden jag såg,ojoj såå sjukt jävla spännande detta..jag kommer ju att bita av mig mina långa rosa naglar innan detta är över,faan!men det är det värdt;)pusspusspuss.

2009-02-26 @ 10:04:55
Postat av: Nettan

Äntligen hade du skrivit..

Var så länge sen du uppdaterade att jag nästan blev orolig..



Skönt att läsa att allt är bra..!



Såg en tatuering skymta på låret..., den såg fin ut..

VAD Står det? nyfiken

2009-02-26 @ 10:27:09
URL: http://nettans.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför bilden längst ner???

2009-02-26 @ 19:41:22
Postat av: Sara

Du som skrivit utan att skriva namn..

För att se hur mkt magen syns bakifrån.. vet du ingenting eller?

hhahahaha.. smarta jävel

2009-02-26 @ 21:44:28
Postat av: Malin/Lillpiga

Jag KRÄVER att få veta hemligheten!! :) För övrigt tycker jag att du har en kanonfin mage!

2009-02-26 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback