Regn!

Det regnar regnar o regnar! Men de hjälper ju iaf snön att försvinna så vi kan få riktig vååååår nuuuuuu! I sthlm sitter då min bästa vän o solar....*avis*

Seeeeg dag idag, vad ska man hitta på!!!??? Sova kanske..hahahaha! Emil´s kompis Håkan är här i helgen med, vet inte alls när han ska åka hem...han kom imorse vid halv 10..stööön! Kan erkänna att jag blir lite trött o less på att ha E´s vänner här HELA tden, dagar/kvällar/näter o helger. Kan bli lite påfretande att ha folk sovandeshär dygnet runt, speciellt så jag e helt slutkörd! Men men, är väll bar att gilla läget antar ja =(

Ne nu blir de sömn för min del!!! Pösss

                                                  


Kommentarer
Postat av: Nettan

Du verkar ha haft det jobbigt den senaste tiden..., hoppas att du och pyret mår bra trots turen till sjukhuset!

2009-04-05 @ 11:17:38
URL: http://nettans.blogg.se/
Postat av: jessi

hoppas du mår bra gummsan! har noll öre på min mobil..snart är det dax wiiiiiii:)

PUSSS

2009-04-05 @ 16:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback