1 år äldre, men lika ung ändå!

Hahahaha, japps! Ett år äldre men jag känner mej fortfarande lika ung! Visst är de underbart =) Fyllde ju 26 år i måndags den 6 april...o kan faktiskt säga som så att de är inte skojj att fylla år längre så jag tar nog o stoppar undan den där födelsedagsgrejjen nu ett tag! Så inga mer födelsedagar för mej på några år nu!

Fick iaf presenter, alltis skojj =) de blev mkt blommor, UNDERBART! Har 4 stora fina färgglada buketter här hemma nu..e så kul o titta på dom! Man blir varm av blommor! Sen fick jag en fonduegryta av min vän Tatti, den ska jag smälta choklad i o doppa lite gott i snart! Sen blev de pengar o snus o en del andra nödvändigheter =) Tack!!

Sen har tisdag o onsdag rullat på bara, idag onsdag var jag upp till P där även L o M var =) snackade massa o dom pysslade! Vi fikade lite o jag blev bjuden på en sååå supergod spenatsoppa med ägg o baguette till! Ååååå den soppan måste jag ta o göra nåndag!
Skjutsade även Mor på lite ärenden idag, fotvårs o frisör =) Hon blev superfin i håret!!! Sen när ja kom hem så lagade jag o E middag, fick bli ett expriment idag, Oooo My God va gott de blev! Blev en äggstanning med chorizokorv/broccolie/morötter/vitkål o så in i ugnen ett tag..Mmmmmm! Så kokt potatis till de, hur gott som hellst!

Jooo - i lördags var jag ju på erotikparty hos Annika, hur kul som hellst! Träffa lite folk o umgås o komma hemmifrån, var nog sista svängen ut för mej ett tag framöver känns de som. Men kvällen slutade väll inte alltför skojj o bra, men de går ja inte in på här! Blev en liten beställning iaf på erotikpartyt..när jag får sakerna ska jag lägga in här..de var inget snusk..bara skämtartiklar som ja tyckte va skojj ;)

I morgon går ja in i v 39+0 alltså v 40!!!! jag har varit gravid i 40 veckor!!!!!! FYRTIO VECKOR! Såååååå nu tycker jag att min lilla skatt kan kika ut o hälsa på omvärlden..o hälsa på mej o pappa! Vi har ju känt denna lilla skatt flera ggr/dag i ca 20 veckor nu...så jag e nyfiken på vem DU är!!

Imorrn blir de BM kl 08.30 för koll av blt o så...intressant o se vad de ligger på. Sen vet jag inte vad som händer..hmm skärtorsdag, kanske ner på stan o kolla på alla små påskkärringar o påskgubbar som springer på stan o får påskägg =) nästa år hoppas jag få ta med min lill* påskgubbe/kärring på stan oxå =)
 Kontraktet för nya lgh är påskrivet o klart nu iaf, känns underbart! Fick även reda på att vi får nytt golv i köket - laminatgolv...HUR snyggt blir inte de??? LOVAR verkligen kort på nya lgh såfort vi får tillgång innan vi flyttat möblerna! Ska allt föröska göra nån lite avis...hahahahaha! neee då, men den som vil e välkommen att hälsa på oss på kaffe =)
Nu ska jag krypa upp i soffan o mysa med en filt o lite varm oboy!

Bjuder på en magbild nu i v 40 oxå!



LOVAR...den är jobbig att bära på :/ Men helt klart VÄRT de!!!


Puss Pusss

Kommentarer
Postat av: Malin/Lillpiga

Hej sweetheart! Grattis i efterskott och hoppas bebben tittar fram snart nu då! :)

2009-04-13 @ 23:30:50
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback